Wiosna czeka – plan fitness

Piszę ten tekst, a za oknem pada śnieg. Mam wielką ochotę zrobić sobie gorącą czekoladę i owinąć w koc 🙂 Jednak zdecydowałam się przygotować do sezonu wiosenno – letniego i nieco nabrać formy.

Tworzę zatem plan żeby być fit 🙂

  1. Jaki masz cel?
    Wiele kobiet ma jeden cel – schudnąć. Warto jednak pamiętać i mieć z tyłu głowy, że ćwiczenia pomogą nie tylko zdobyć upragnioną wagę, ale też poprawią samopoczucie, zwiększą sprawność, koordynację ciała, oraz dotlenią mózg. Niech to wszystko będzie dla nas motywacją do ćwiczeń 🙂
  2. Stwórz plan
    Posiadanie planu najważniejszy element osiągnięcia celu. Zastanów się, kiedy masz więcej czasu na ćwiczenia. Koniecznie wszystko opisz na planerze – ważne, żeby Twoja rodzina widziała i wspierała Cię w Twoich wysiłkach.
  3. Pij więcej wody
    Kiedy ćwiczysz więcej, potrzebujesz więcej płynów, aby uzupełnić minerały i składniki odżywcze utracone w trakcie ćwiczeń.
  4. Baw się dobrze
    Nie ma prawa, które mówi, że ćwiczenia muszą być żmudne, trudne i nudne. Jeśli nazwy “killer” i “skalpel” raczej Cię odstraszają, niż ekscytują, spróbuj czegoś, co będzie świetną zabawą. Lubisz tańczyć? Zumba to świetny sposób wzmocnienie i koordynację. Może wolisz się najpierw porozciągać? Joga i pilates będą idealne.
    Każda aktywność, którą robisz z myślą o sobie na pewno zaowocuje nie tylko poprawą kondycji. Ważne jest też to, żeby dzieci widziały i miały świadomość, że mama lubi siebie i dobrze się ze sobą czuje 🙂