Wymiana, reklamacja, zwrot

Zwroty, wymiany, reklamacje

W ciągu 14 dni od odebrania przesyłki możesz bez podawania przyczyn odesłać  do nas zamówione towary lub wymienić je na inne.

Ważne, byś pamiętał o dołączeniu do przesyłki paragonu lub faktury sprzedażowej. Prosimy też, byś wypełnił zgłoszenie reklamacyjne / formularz zwrotu, które możesz znaleźć tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wzory_pism.php

WYMIANA 

  • Odeślij nam swoje zamówienie na adres: 
    AWANO Tomasz Gorczyński
    Pawłowicka 10
    55-095 Pasikurowice,
  • złóż nowe zamówienie na wymieniany produkt z adnotacją „zamówienie na wymianę”.
  • Odeślemy Ci nowe produkty kiedy dostaniemy towary z wymienianego zamówienia. Koszt dostarczenia wymienianych produktów ponosi Klient.
  • Koszt przesyłki zwrotnej naliczony zostanie tak jakby to było nowe zamówienie, zgodnie z kosztami przesyłki na stronie: https://www.familiowo.pl/koszty-dostawy

ZWROTY

  1. Dokonujemy zwrotu należności w ciągu 14 dni kalendarzowych w następujących przypadkach:
    1. anulowania całego zamówienia lub jego części – w przypadku anulowania części zamówienia zwrotowi podlega odpowiednia część zamówienia opłaconego z góry przed jego realizacją,
    2. zwrotu produktu (odstąpienia od umowy) z zamówienia,
    3. uznania reklamacji i braku możliwości naprawy uszkodzonego produktu lub wymiany na nowy.
  2. Zwrotu pieniędzy następuje na rachunek bankowy Klienta – jeśli zamówienie było opłacone z góry za pomocą przelewu.
  3. W najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie  nie ponosimy odpowiedzialności za brak zwrotu wpłaconych kwot lub opóźnienie zwrotu, jeżeli są one wynikiem podania przez Klienta błędnych danych adresowych, imiennych lub błędnego numeru rachunku bankowego.
  4. Koszt dostarczenia zwracanych produktów ponosi Klient.

REKLAMACJE

  1. Właściciel e-sklepu Familiowo.pl, odpowiada wobec Klienta, będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego za niezgodność zakupionego towaru z umową sprzedaży, w przypadku stwierdzenia niezgodności przed upływem dwóch lat od wydania towaru, w zakresie określonym Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej i zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r.
  2. Klient ma prawo zgłoszenia reklamacji w ciągu 2 lat od daty zakupu produktów w Sklepie, pod warunkiem zawiadomienia Sklepu o wadzie w terminie 2 miesięcy od chwili stwierdzenia niezgodności z umową.
  3. W celu złożenia reklamacji dotyczącej niezgodności towaru z umową lub reklamacji na zasadach określonych w udzielonej gwarancji, Klient jest zobowiązany przesłać produkty na adres:
    AWANO Tomasz Gorczyński
    Pawłowicka 10,
    55-095 Pasikurowice.
  4. Do odsyłanego towaru należy dołączyć paragon lub fakturę zakupową wraz z opisem reklamacji na zgłoszeniu reklamacyjnym.
  5. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Familiowo.pl przesyłki z produktami. Klient może domagać się naprawy produktu lub wymiany na nowy. W przypadku kolejnej (drugiej) reklamacji tego samego produktu może odstąpić od Umowy.
  6. W przypadku uznania reklamacji, Sklep zwraca koszty przesyłki zareklamowanego produktu. W przypadku nie uznania reklamacji odeślemy reklamowany towar wraz z opinią o braku podstaw do uznania reklamacji na koszt Klienta.
  7. W przypadku ewentualnych sporów Klient ma możliwość dochodzenia swoich roszczeń nie tylko przed sądem powszechnym.